Op een zonnige lentedag brachten we een bezoek aan twee Kortrijkse boerderijen. We leren in de klas over voeding en landbouw. Stad Kortrijk bood ons een dag landbouweducatie aan, wat perfect aansluit bij ons werothema. De stadsgids combineerde deze activiteit met een mooie fietstocht langs de prachtige natuur in onze stad. We genoten van onze picknick in het natuurdomein De Kleiputten. Dank je wel aan Stad Kortrijk, gids Filip, boer Patriek en boerin Hilde voor deze leerrijke uitstap!